Σάββατο 27 Ιουνίου 2015

APIVITA: AQUA VITA


Γεια σας κορίτσια μου!

Σήμερα το ποστ μας είναι σούπερ ενυδατικό!!!
Τώρα το καλοκαίρι η ευαίσθητη επιδερμίδα του προσώπου είναι εκτεθειμένη σε πολλούς κινδύνους (ήλιος, θάλασσα κ.α.)... Για το λόγο αυτό μετά από ένα καλό καθαρισμό, αυτό που χρειάζεται είναι μια πολύ καλή ενυδάτωση!


Η ενυδατική κρέμα που εγώ χρησιμοποιώ είναι η aqua vita από την apivita. Την χρησιμοποιώ εδώ και πολύ καιρό (νομίζω είναι το τρίτο βαζάκι που τελειώνω) και δεν το έχω μετανιώσει στιγμή καθώς έχει ταιριάξει απόλυτα με την (ξηρή) επιδερμίδα μου!  Κατά την άποψη μου η κρέμα αυτή μπορεί να καλύψει κάθε τύπο δέρματος (διατίθεται σε τρεις τύπους) άλλα και όλες αυτές τις απαιτήσεις που έχουμε από μια ενυδατική κρέμα.

Η aqua vita περιέχει φυτοενδορφίνες λυγαριάς που ενυδατώνουν την επιδερμίδα στα βαθύτερα στρώματα της ενώ έχει αντικαταστήσει το νερό με ελληνικό τσάι του βουνού γνωστό για την αντιοξειδωτική του δράση! Εκτός από το ότι είναι πολύ ενυδατική απορροφάται αμέσως από την επιδερμίδα ενώ κρατάει ενυδατωμένο το πρόσωπο όλη τη μέρα χωρίς να εμφανίσει καμία λιπαρότητα!  

Εγώ την χρησιμοποιώ κάθε πρωί και βράδυ μετά τον καθαρισμό άλλα και κατά τη διάρκεια της ημέρας μετά το ντεμακιγιάζ μαζί με την κρέμα ματιών. 


Η ενυδατική κρέμα ματιών aqua vita ήρθε για να συμπληρώσει την περιποίηση του προσώπου μου!

Η απίστευτα λεπτόρρευστη υφή της σε συνδυασμό με το γεγονός ότι απορροφάται αμέσως καθώς και η ενυδάτωση που προσφέρει στην περιοχή των ματιών χωρίς να προκαλεί λιπαρότητα ήταν τα χαρακτηριστικά της που με έκαναν να την λατρέψω! Ακόμα το ότι είναι εντελώς άοσμη εκτιμήθηκε ιδιαίτερα. 

Όλοι γνωρίζουμε πόσο ευαίσθητη είναι η περιοχή των ματιών. Γι'αυτό είναι πολύ σημαντικό να πω οτι δεν μου εμφάνισε πότε κανένα ερεθισμό!

Η τιμή της κρέμας προσώπου κυμαίνεται απο 20-25 ευρώ ενώ η κρέμα ματιών από 15-20 ευρώ ενώ μπορείτε να τις βρείτε σε διάφορες προσφορές ή σετ/πακέτα! 

Σας φιλω γλυκαα :* :*  

2 σχόλια:

  1. δεν την έχω δοκιμάσει αλλά με έπεισες!!!!!!!!Από που μπορώ να την προμηθευτώ;;;;;;;;
    Υπέροχη αναλυτική δημοσίευση!!!!!!!!!Ευχαριστούμε και πάλι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγω σ ευχαριστωω :* μπορεις να την βρεις σε ολα πιστευω τα φαρμακεία! ηλεκρτονικα και μη... σε ηλεκτρονικα μπορεις να βρεις και πολυ καλες προσφορες! :)

      Διαγραφή

comments