Παρασκευή 12 Ιουνίου 2015


APIVITA Cleansing Foam 




Γεια σας κοριτσια μου!

Επιστρέφω στη σελίδα μου με ενα ποστ για την καθημερινή περιποίηση του προσώπου μου. Το προιόν που έχω να σας δείξω δεν ειναι αλλο απο το cleansing foam (face and eyes with olive and lavender) απο την apivita.

Ειναι ενας αφρός καθαρισμού για πρόσωπο και ματια με ελια και λεβάντα. Αυτο που με τρελαίνει στο συγκεκριμενο προιόν ειναι η φρεσκια και αναζωογονιτική  μυρωδιά που με ξυπναει το πρωι και με χαλαρωνει το βραδυ! 

Αυτο που κανω εγω ειναι να απλωσω μια μικρη ποσοτητα (δεν χρειάζονται υπερβολές καθως κανει πολυ αφρό) σε βρεγμένο πρόσωπο και λαιμο και να κανω απαλο μασαζ. Θα καθαρίσει πολυ καλα την επιδερμίδα μου χωρίς να την ξηραίνει. Το χρησιμοποιώ και στα ματια χωρις καμία ενόχληση. Αν και μπορει να διώξει πολυ ευκολα το μακιγιάζ, εγω προσωπικά αν εχω βαφτεί παίρνω πρωτα τα πάνω-πάνω με καποιο νεράκι καθαρισμού. 

Άξιο αναφοράς ειναι οτι αποτελείται απο 92% φυσικά συστατικά ενω ειναι δερματολογικά και οφθαλμολογικά ελεγμένο! Ακόμα δεν περιέχει sles, sls, parabens, silikones, mineral oil κτλ.

Ο αφρός καθαρισμού κοστίζει περίπου 13 ευρώ ενω μπορείτε να τον βρείτε σε οποιοδήποτε ηλεκτρονικό ή μη φαρμακείο. 

Εκτός απο τον αφρό σας συνιστώ ανεπιφύλακτα την κρεμα (agua vita) αλλα και διάφορες μάσκες και απολεπιστικά για τα οποία θα σας μιλήσω σε επόμενο ποστ! 

Μέχρι τοτε να περνάτε καλα και... φιλακιααα :* 

7 σχόλια:

  1. ενδιαφέρουσα ανάρτηση. Αρκετά οικονομικό προϊόν. Για τα απολεπιστικά που αναφέρεις στην ανάρτησή σου θα ήθελα πολύ την άποψή σου<3 Εγώ έχω ένα από την Avon αλλά δεν έχω δοκιμάσει κι άλλα για να έχω πλήρη εικόνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ποιο εχεις απο avon? ετοιμαζω ποστ με απολεπιστικα και μασκες ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. εμ έχω το clearskin pore penetring . Είναι scrub για τους πόρους..πολύ πυκνή η υφή του προϊόντος αλλά αναζωογονεί το δέρμα. . .Επίσης από την ίδια εταιρία έχω δοκιμάσει το clearskin blemish clearing που είναι 3 σε 1 καθαριστικό, μάσκα και scrub.Από το τελευταίο προιόν είμαι πιο ευχαριστημένη. Αναμένουμε στην επόμενή σου ανάρτηση. <3

      Διαγραφή
    3. ωραια! θα τα εχω υπόψιν μου ;) :*

      Διαγραφή
  3. Οντως πολυαγαπημενο προιον το συγκεκριενο!!!!!!Αγαπημενη η apivita και αυτο που με τρελαινει ειναι οτι ξεβαφει τα παντα με τη μια ενω ταυτοχρονα καθαριζει το προσωπο σου!! Κανε κι αλλα ποστ με περιποιηση προσωπου ηταν πολυ κατατοπιστικο<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή

comments