Κυριακή 21 Ιουνίου 2015

How to: flower nails 



Λουλουδένιες καλησπέρες...

Μερικές από σας μου ζητήσατε να σας δείξω πως έκανα τα λουλουδάκια στα νύχια μου από το προηγούμενο ποστ! Έτσι σκέφτηκα να τραβήξω σε φωτογραφίες βήμα βήμα την διαδικασία και να σας τη δείξω... 

Πρώτα απ'όλα να σας ξεκαθαρίσω ότι δεν είμαι επαγγελματίας nail artist και ούτε ''πιάνουν'' ιδιαίτερα τα χέρια μου αλλά προσπαθώ να κάνω κάθε φορά ένα απλό σχέδιο σε ένα ή δύο νύχια ώστε να φαίνεται πιο προσεγμένο το μανικιούρ μου...

Στην αγορά υπάρχουν τα κατάλληλα εργαλεία για σχέδια στα νύχια. Εγώ προσπάθησα να τα φτιάξω με ''εργαλεία'' που όλοι εχουμε στο σπίτι μας.. 

Τα ''εργαλεία'' μου λοιπον ηταν:
  • ένα όχι καλά ξυσμένο μολύβι (ή το πάνω μέρος μιας καρφίτσας) 
  • ένα καλά ξυσμένο μολύβι (ή μια οδοντογλυφίδα)  
  • ένα κομμάτι αλουμινόχαρτο (ή απλό χαρτί) 
Προετοιμασία:
  1. Ρίχνω λίγο βερνίκι στο αλουμινόχαρτο.
  2. Με το μολύβι που δεν είναι καλά ξυσμένο παίρνω λίγη ποσότητα από το χρώμα. 

Σχεδίαση: 
  1. Σχηματίζω με το μολύβι 5 κουκκίδες σε σχήμα κύκλου.
  2. Με το καλά ξυσμένο μολύβι τραβάω μια γραμμή από το κέντρο της κουκκίδας προς τη μέση του κύκλου. 
  3. Όλες οι γραμμές θα πρέπει να συναντιούνται στη μέση του κύκλου.
  4. Σχηματίζω κουκκίδες σε σχήμα κύκλου (ή ημικύκλιο) σε όλο το νύχι.
  5. Ενώνω τις κουκκίδες σύμφωνα με το 2.
Top coat: 

Μόλις στεγνώσει καλά το βερνίκι περνάω μια στρώση top coat για να κλειδώσει το χρώμα.

Μυστικούλι: αν χρησιμοποιήσετε μολύβι, τρίψτε καλά την μύτη του με λίγο βαμβάκι και ασετόν πριν τη χρήση, για να μην αφήσει χρώμα στα σχέδια! 

Για το δικό μου μανικιούρ χρησιμοποίησα τα βερνίκια Infallible της L'oreal Paris.  

Ελπίζω να σας βοήθησα και να σας έδωσα ιδέες για το καλοκαιρινό σας μανικιούρ... 

Μέχρι την επόμενη φορά, να είστε καλά και φιλιά πολλααα :* :* :*  

4 σχόλια:

  1. ευχαριστούμε που μας έκανες αυτήν την ανάρτηση που σου ζητήσαμε<3 και πολύ έγκαιρα.έχεις τρομερό ταλέντο!!!!!!!!!!!αναμένουμε στο επόμενο ποστ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ οργανωμένα έτσι όπως μας έδειξες τα στάδια βήμα βήμα...<3 Θα το δοκιμάσω σίγουρα γιιατί είναι απλό και φαίνεται λες κι έχεις προσπαθήσει πολύ ...!!!!!!!!!!!!...κάνε κι άλλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

comments